2012. május 26., szombat

Staféta

Elkészült Staféta-játékom nyereménye!!! Évi most is hozta a formáját,  nem csak az általa küldött ékszer fantasztikus, de olyan alaposan ellátott alapanyaggal, hogy fel sem tudtam használni mindent. (Igaz, hogy még én is hozzátettem ezt-azt :-D) 

A nyakéket fémallergiások is bátran viselhetnek, mert a gombolását is gyöngyökkel oldottam meg. Két medál  is tartozik hozzá. Az egyik egy kétoldalas befoglalt ásvány, a másikat pedig Deeva Shy Smile-ja ihlette.

A játékra június 2. éjfélig  lehet jelentkezni. Sorsolás június 3-án!




Játékszabályok:
A nyertes megkapja a fenti ékszert és egy meglepetés-csomagot, amiből neki kell elkészítenie a következő nyertes ajándékát, amihez ő is mellékel majd egy meglepetés-csomagot...
Kérlek, csak akkor jelentkezz, ha tudod vállalni a feltételeket!

A medál saját tervezés, a hurka mintája ITT található :-)

19 megjegyzés:

kkati írta...

Micsoda színei vannak ennek a nyakláncnak!

Helena írta...

Очень красивое ожерелье!
Браво!!!

Las Cositas de Lyra írta...

They are beaautiful!!!

dove írta...

benne vagyok! :) nagyon szépet alkottál!

Timike írta...

Varázslatos, jelentkezem, remélem szerencsém lesz.

Susu írta...

Fantasztikus szépségeket készítettél. Örömmel játszom én is. ;)

Kaszás Ildikó írta...

Orsi !!!
Csoda szépségesek !!!
Nagyon tetszenek ügyes vagy és nagyon kreatív !!
Én most nem szeretnék játszani !!!

BMonica23, Mónika írta...

Gyönyörűséges ez a nyaklánc. :) Remélem megbirkózom a feladattal. Szeretnék részt venni a játékon :)

Dequitaypons írta...

Son preciosos!!!
Un saludo

Mézesmama írta...

Orsi!
Én most jó hogy ülök! Ez valami varázslatosan gyönyörűségesen eszméletlenül szép!Ilyen színek nincsenek is....vagy mégis! Hááát hatalmas gratula.....fantasztikus!

Mia írta...

Nagyon szépséges! Szeretnék jelentkezni, lehet egyszer nekem is szerencsém! ;)

Schnappy írta...

Csodás nyakláncot készítettél, jövök játszani!:)

Zsuzsa írta...

Nagyon szépet készítettél!
Hátha sikerül megnyernem.

LaVelvet írta...

Es precioso!!! me encanta!!! besos

Amy's írta...

Hu ez valami csodaszep lett.Gratulalok.
En csak megdicserlek de nem jelentkezem , mert a posta nalunk nagyon vicces :))

Zsófi írta...

Gyönyörűek!!!
A horgolt már jöhet(ne) is hozzám :-)

Ildikó írta...

Csodaszép! Jelentkezem a játékra.

timianya írta...

Szia,
nagyon szép mindegyik.Jelentkezem a játékra.
Timianya

inga írta...

még beférek? :)